Παρά τους φόβους για ύφεση στο πεδίο του ελληνικού τουρισμού εξαιτίας της προσφυγικής κρίσης στο Αιγαίο αλλά και της επιβολής υψηλότερων φόρων για τους επιχειρηματίες του κλάδου, που οδηγούν συχνά σε αυξήσεις τιμών, η τουριστική κίνηση στην Ελλάδα σημειώνει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο τα τελευταία χρόνια. Οι επιχειρηματίες του ελληνικού τουριστικού κλάδου αναμένουν φέτος 28 εκατομμύρια επισκέπτες. Παρά τις περιοδικές ακυρώσεις κρατήσεων, ο ελληνικός τουρισμός αποδείχθηκε ανθεκτικός και παραμένει ένας από τους πιο πολλά υποσχόμενους οικονομικούς κλάδους για το μέλλον στη χώρα. Το ένα πέμπτο του ΑΕΠ προέρχεται από τον τουριστικό κλάδο, ενώ ένας στους πέντε εργαζόμενους βρίσκει απασχόληση σε αυτόν, με την τάση να είναι ανοδική.
Βασικά συστατικά για την επιτυχία του ελληνικού τουρισμού είναι καινοτόμες ιδέες, νέες στρατηγικές μάρκετινγκ και αρκετές προσωπικές επενδύσεις εκ μέρους πολλών επιχειρηματιών του κλάδου. Ένας από αυτούς είναι και ο Γρηγόρης Φανούλας. Ο νεαρός επιχειρηματίας βίωσε την κρίση του τουριστικού κλάδου στο Πήλιο, έναν προορισμό που θεωρείται κλασικός για τουρίστες που ταξιδεύουν ατομικά. Όποιος επιλέγει τη συγκεκριμένη περιοχή θέλει να γνωρίσει την παλιά, παραδοσιακή Ελλάδα και είναι διατεθειμένος να βάλει και λίγο βαθύτερα το χέρι στην τσέπη. Έτσι, το 2012 ο Γρηγόρης Φανούλας είχε την ιδέα να δημιουργήσει μία τουριστική επωνυμία, ένα brand name, ειδικά για την περιοχή.
Έμφαση στιςτοπικές δυνατότητες